Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Γειά σας φίλες μου . Σήμερα θα σας προτείνω κάτι δικό μου,όχι πρωτότυπο, απλά το εμπλούτισα λιγάκι με διάφορα υλικά και τελικά τρωγότανε. Η κουζίνα, αν την αγαπάς, θέλει και να πειραματίζεσαι λιγάκι .Μόνο στη ζαχαροπλαστική δεν έχεις πολλά περιθώρια από άποψη υλικών.
Λοιπόν εγώ θα σας πω τα υλικά και εσείς θα του δώσετε ένα όνομα και θα μου πείτε τη γνώμη σας ως προς το τι άλλο θα μπορούσαμε να προσθέσουμε.

1 μεγάλο στρογγυλό παξιμάδι
1 ντομάτα 
1 πιπεριά κόκκινη
1 πιπεριά πράσινη
1 πιπεριά κίτρινη
1 πιπεριά πορτοκαλί
1 αγγουράκι
λίγες ελίτσες
λίγη κάπαρη 
φέτα ή ξινομυζήθρα ή τυροκαυτερή
ελαιόλαδο

Βρέχουμε ελαφρά το παξιμάδι και το βάζουμε στο πιάτο και ρίχνουμε αρκετό ελαιόλαδο.
Έπειτα ρίχνουμε όλα τα λαχανικά μας αφού τα έχουμε ψιλοκόψει και από πάνω ρίχνουμε φέτα σε κύβους κομμένη.Ρίχνουμε πάλι ελαιόλαδο και αλατάκι.


Νομίζω πως έχουμε ένα απολύτως ολοκληρωμένο γεύμα και πολύ πλούσιο σε λαχανικά.
Το έφτιαξα αυτό σε τραπέζι με ατομικά παξιμάδια για τους καλεσμένους μου και αντί για σαλάτα
και ψωμί  που συνηθίζεται) στα τραπέζια τα ελληνικά (ξέρετε στο κέντρο η σαλάτα και τα ψωμιά δυο δυο δίπλα από κάθε πιάτο αυτό το λάτρεψαν πολύ περισσότερο και από το φαγητό. 

Φιλάκια




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου